Cпеціалізована Кур’єрська Служба - Cистема Без Фіксованих Маршрутів / Specialized Courier Service - System Without Fixed Routes

F.A.Q.


 

• Які види доставок ви можете надавати?

Як замовляти доставки?

Як заповнити кур’єрський бланк?

• Чи обов’язково потрібно запечатувати документи в конверті?

• Чому Ви не надаєте клієнтам пластикові пакети для доставки?

Чи можемо ми отримати додатковий підписаний документ у додаток до кур’єрського бланку?

Чи доставляєте Ви до судів, податкових інспекцій та інших державних установ?

Чому на доставку витрачається три години, коли отримувач знаходиться на відстані кількох кварталів?

Чому тільки Ваша кур’єрська служба роздіяє Київ  на таку велику кількість зон?


• Які види доставок ви можете надавати?

1. Від Клієнта –

Ви, клієнт, замовляєте доставку з вашого офісу до іншої адреси

2. До клієнта –

Ви, клієнт, замовляєте доставку: забрати документи від адреси (не ваша) і доставити до вашого офісу

3. Третя особа

Ви, клієнт, замовляєте доставку: забрати документи від адреси (не ваша) і доставити до іншої адреси (не ваша)

Як замовляти доставки?

Три кроки для замовлення доставок

1) Приготувати доставку (якщо доставка від вас)

вказати на конверті повну інформацію отримувача (вказано нижче)

2) Контактувати з отримувачем

дізнатися, чи зможе він отримати доставку в замовлений день

з’ясувати, чи дійсно така людина знаходиться за даною адресою

(цей крок допоможе Вам заощадити на передоставці)

3) Подзвонити в The Messenger

Назвати вашу компанію або організацію

Передати точну інформацію: звідки забрати доставку –

а. назва вулиці та номер будинку

б. поверх та номер офісу

в. повна назва фірми або оранізації

г. повне ім?я отримувача

Передати точну інфрмацію: куди  доставляти доставку –

(див. вгору, п. а – г )

Інша корисна інформація

телефони відправника та отримувача

код дверей

Як заповнити кур?єрський бланк?

Дивіться зразок заповненого бланку:

•  Чи обов’язково потрібно запечатати документи в конверті?

Ні, ми не примушуємо клієнтів це робити. Але це у ваших інтересах.

Наші кур’єри треновані звіряти інформацію на кур’єрському бланку і конверті двічі – коли забирають доставку, та коли доставляють.

Якщо Ви надсилаєте файл, конверт, пакунок, подарунковий пакет, і т.і., без написаної, надрукованої або якось зафіксованої повної адреси отримувача, ми будемо максимально намагатися виконати цю доставку. Але без цієї інформації, наш кур’єр не зможе виконати другу перевірку і ми не можемо гарантувати що Ваша доставка потрапить безпосередньо до отримувача.

Також це додатково забеспечує збереження Ваших документів крім:

пластикових папок, в які кур’єри кладуть доставки

сумок з високоякісної водостійкої тканини (марка ‘Timbuk2‘), в які кур’єри кладуть папки

Чому Ви не забезпечаєте клієнтам пластикові пакети для доставки?

Коли документ доставляється кур?єрською фірмою з маршрутною системою, він проходить через багатьох людей,  відстань пройдена ним може бути набагато більша. У такому випадку пакування документів у пластикові пакети – добрий шлях їх захисту.

The Messenger використовує систему без фіксованих маршрутів – тобто лише одна людина буде доставляти від початку до кінця протягом кількох годин. Наші кур?єри використовують 12-ти секційні пластикові папки для захисту і систематизації доставок, які знаходиться в непромокаючій сумці.

Отже те, що доречно для систем з фіксованим маршрутом, не доречне для нашої системи – це лише збільшує час доставки через додаткові кроки і додає вартість до кожної доставки.

Чи можемо ми отримати додатковий підписаний документ у додаток до кур’єрського бланку?

Так, якщо ви приготуєте додатковий документ, наш кур’єр може надати його на підпис отримувачу . Проте ми не можемо примушувати людей щось підписувати, якщо вони цього не хочуть. У такому випадку ми негайно Вас проінформуємо (доки кур’єр ще у отримувача) та узгодимо подальші дії.

Чи доставляєте Ви до судів, податкових інспекцій та інших державних установ?

Так, проте пам’ятайте, що у деяких з цих місць бувають великі черги й наші кур’єри (котрі окрім ваших замовлень мають доставки від інших клієнтів) не завжди можуть чекати. Наразі The Messsenger не надає час очікування як сервіс – при можливості ми можемо робити виключення і узгоджувати очікування за додатковий тариф.

Чому на доставку витрачається три години, коли отримувач знаходиться на відстані кількох кварталів?

Час виконання стандартної доставки (від трьох до шести годин від моменту як ви зателефонували) включає у себе:

Час на випадок несподіваних проблем. По статистиці , завжди бувають технічні проблеми які періодично впливають на всіх кур’єрів компанії – ламаються велосипеди, скутери і машини потребують ремонту, не працює громадський транспорт, затори, дорожні пригоди, любий гарант конституції їде додому та ін…

Також у стандартний час доставки включається час отримання і виконання доставок від різних клієнтів, що знаходяться в районі перебування кур’єра.  Якщо Вам потрібна прискорена, більш важлива доставка, будь ласка ознайомтесь з сторінкою «Прискорені Доставки».

Чому тільки Ваша кур’єрська служба розділяє Київ  на таку велику кількість зон?

Це головний доказ того, що ми єдина кур’єрська компанія в Києві що працює по системі без фіксованих маршрутів.  Ми продаємо час – чим довша відстань доставки, тим вищий тариф і довший час виконання.  Це справедливо для кур’єрів (які отримають вищу оплату за доставку що більше часу потребувала), і для нашої фірми (яка має право отримати вищу компенсацію за більшу роботу) та клієнта (який отримає послуги що вимагають більше часу на виконання)