• Які види доставок ви можете надавати?
• Як заповнити кур’єрський бланк?
• Чи обов’язково потрібно запечатувати документи в конверті?
• Чому Ви не надаєте клієнтам пластикові пакети для доставки?
• Чи можемо ми отримати додатковий підписаний документ у додаток до кур’єрського бланку?
• Чи доставляєте Ви до судів, податкових інспекцій та інших державних установ?
• Чому на доставку витрачається три години, коли отримувач знаходиться на відстані кількох кварталів?
• Чому тільки Ваша кур’єрська служба роздіяє Київ на таку велику кількість зон?
• Які види доставок ви можете надавати?
1. Від Клієнта –
Ви, клієнт, замовляєте доставку з вашого офісу до іншої адреси
2. До клієнта –
Ви, клієнт, замовляєте доставку: забрати документи від адреси (не ваша) і доставити до вашого офісу
3. Третя особа –
Ви, клієнт, замовляєте доставку: забрати документи від адреси (не ваша) і доставити до іншої адреси (не ваша)
• Як замовляти доставки?
Три кроки для замовлення доставок
1) Приготувати доставку (якщо доставка від вас)
• вказати на конверті повну інформацію отримувача (вказано нижче)
2) Контактувати з отримувачем
• дізнатися, чи зможе він отримати доставку в замовлений день
• з’ясувати, чи дійсно така людина знаходиться за даною адресою
(цей крок допоможе Вам заощадити на передоставці)
3) Подзвонити в The Messenger
• Назвати вашу компанію або організацію
• Передати точну інформацію: звідки забрати доставку –
а. назва вулиці та номер будинку
б. поверх та номер офісу
в. повна назва фірми або оранізації
г. повне ім?я отримувача
• Передати точну інфрмацію: куди доставляти доставку –
(див. вгору, п. а – г )
• Інша корисна інформація
телефони відправника та отримувача
код дверей
• Як заповнити кур?єрський бланк?
Дивіться зразок заповненого бланку:
• Чи обов’язково потрібно запечатати документи в конверті?
Ні, ми не примушуємо клієнтів це робити. Але це у ваших інтересах.
Наші кур’єри треновані звіряти інформацію на кур’єрському бланку і конверті двічі – коли забирають доставку, та коли доставляють.
Якщо Ви надсилаєте файл, конверт, пакунок, подарунковий пакет, і т.і., без написаної, надрукованої або якось зафіксованої повної адреси отримувача, ми будемо максимально намагатися виконати цю доставку. Але без цієї інформації, наш кур’єр не зможе виконати другу перевірку і ми не можемо гарантувати що Ваша доставка потрапить безпосередньо до отримувача.
Також це додатково забеспечує збереження Ваших документів крім:
• пластикових папок, в які кур’єри кладуть доставки
• сумок з високоякісної водостійкої тканини (марка ‘Timbuk2‘), в які кур’єри кладуть папки
• Чому Ви не забезпечаєте клієнтам пластикові пакети для доставки?
Коли документ доставляється кур?єрською фірмою з маршрутною системою, він проходить через багатьох людей, відстань пройдена ним може бути набагато більша. У такому випадку пакування документів у пластикові пакети – добрий шлях їх захисту.
The Messenger використовує систему без фіксованих маршрутів – тобто лише одна людина буде доставляти від початку до кінця протягом кількох годин. Наші кур?єри використовують 12-ти секційні пластикові папки для захисту і систематизації доставок, які знаходиться в непромокаючій сумці.
Отже те, що доречно для систем з фіксованим маршрутом, не доречне для нашої системи – це лише збільшує час доставки через додаткові кроки і додає вартість до кожної доставки.
• Чи можемо ми отримати додатковий підписаний документ у додаток до кур’єрського бланку?
Так, якщо ви приготуєте додатковий документ, наш кур’єр може надати його на підпис отримувачу . Проте ми не можемо примушувати людей щось підписувати, якщо вони цього не хочуть. У такому випадку ми негайно Вас проінформуємо (доки кур’єр ще у отримувача) та узгодимо подальші дії.
• Чи доставляєте Ви до судів, податкових інспекцій та інших державних установ?
Так, проте пам’ятайте, що у деяких з цих місць бувають великі черги й наші кур’єри (котрі окрім ваших замовлень мають доставки від інших клієнтів) не завжди можуть чекати. Наразі The Messsenger не надає час очікування як сервіс – при можливості ми можемо робити виключення і узгоджувати очікування за додатковий тариф.
• Чому на доставку витрачається три години, коли отримувач знаходиться на відстані кількох кварталів?
Час виконання стандартної доставки (від трьох до шести годин від моменту як ви зателефонували) включає у себе:
Час на випадок несподіваних проблем. По статистиці , завжди бувають технічні проблеми які періодично впливають на всіх кур’єрів компанії – ламаються велосипеди, скутери і машини потребують ремонту, не працює громадський транспорт, затори, дорожні пригоди, любий гарант конституції їде додому та ін…
Також у стандартний час доставки включається час отримання і виконання доставок від різних клієнтів, що знаходяться в районі перебування кур’єра. Якщо Вам потрібна прискорена, більш важлива доставка, будь ласка ознайомтесь з сторінкою «Прискорені Доставки».
• Чому тільки Ваша кур’єрська служба розділяє Київ на таку велику кількість зон?
Це головний доказ того, що ми єдина кур’єрська компанія в Києві що працює по системі без фіксованих маршрутів. Ми продаємо час – чим довша відстань доставки, тим вищий тариф і довший час виконання. Це справедливо для кур’єрів (які отримають вищу оплату за доставку що більше часу потребувала), і для нашої фірми (яка має право отримати вищу компенсацію за більшу роботу) та клієнта (який отримає послуги що вимагають більше часу на виконання)